• Winkelwagen
    0 Product(en) € 0,00
    • 0 Product(en) € 0,00

Bezorging, installatie, verzending en retour

De service van L.E.C. b.v. houdt niet op bij de deur, hiermee onderscheiden wij ons sinds jaar en dag van de concurrentie. Of het nu gaat om installatie of reparatie van uw kostbare apparatuur, we halen het onderste uit de kan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Die service begint al bij de bezorging en installatie van uw nieuwe aankopen en proberen wij zo snel mogelijk de apparatuur te leveren dit kunnen wij vaak snel doen door onze grote eigen voorraad, dit geldt bij levering binnen ons servicegebied.
Afhankelijk van het apparaat en situatie berekenen wij wel of geen installatiekosten, maar mochten wij toch kosten moeten berekenen dan zullen wij dit altijd zeer coulant doen, dit in tegenstelling tot veel andere speciaalzaken.

Verzenden en levertijd

Onze levertijd is gemiddeld 3 a 4 werkdagen mits product op voorraad is. Binnen ons servicegebied is de levertijd 2 a 3 werkdagen mit artikel op voorraad. 
Wij bezorgen uitsluitend in Nederland. Onze Belgische en Duitse klanten kunnen hun bestelling altijd afhalen in één van onze winkels. Ons servicegebied omvat Hengelo, Borne en omstreken, Enschede, Boekelo, Almelo, Zenderen, Losser, Oldenzaal, Delden, Goor. Valt u buiten dit gebied in overleg is er veel mogelijk bij L.E.C. b.v., neem hiervoor contact met ons op of bezoek één van onze winkels. 

Servicegebied

In ons servicegebied dragen wij zorg voor het bezorgen, plaatsen, aansluiten en installeren van uw nieuwe grote apparatuur. Dit is binnen ons servicegebied doorgaans gratis mits onvoorziene omstandigheden.
Bezorging van apparatuur en andere producten onder de €200,- binnen ons servicegebied berekenen wij €6.95 bezorgkosten.
Bij het inbouwen van uw nieuwe apparatuur krijgt u bij ons het 1e half uur gratis en daarna wordt u €48,- berekend per uur per persoon, dit is alleen mogelijk binnen ons servicegebied.
Natuurlijk kunt u gratis uw nieuwe product bij ons afhalen in ons filiaal in Hengelo.

Heel Nederland m.u.v. Waddeneilanden en servicegebied

Bezorging van klein huishoudelijk apparatuur buiten ons servicegebied en m.u.v. de Waddeneilanden berekenen wij €15,- bezorgkosten. Gaat het om het bezorgen van niet huishoudelijk apparatuur denk hierbij aan inbouw apparatuur, tv, wasmachine, wasdroger, vaatwasser etc.. buiten ons servicegebied dan gaat dit in overleg. Neem hiervoor contact met ons op middels ons contactformulier. 

Uw bestelling via post wordt doorgaans binnen 3 werkdagen bij u thuis bezorgd met uitzondering van producten die niet op voorraad zijn. Van de bestelling krijgt u een bevestigingsmail met daarin een track&trace nummer. Door middel van het track&trace kunt u uw pakket volgen en ziet u precies waar uw bestelling zich bevindt.

Als u niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen zal er allereerst geprobeerd worden om uw bestelling bij uw buren af te leveren. Indien dit niet mogelijk is wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Bij drie onsuccesvolle pogingen krijgt u een brief in de bus en kunt u een afspraak maken met de pakketdienst voor aflevering. Bij ontvangst wordt er altijd om een handtekening gevraagd. Wilt u uw bestelling niet afgeleverd hebben bij uw buren laat ons dat weten bij de bestelling in het vak opmerkingen.

Heeft u gekozen voor een product waar gratis installatie bij behoort dan nemen wij contact met u op om een bezorgafspraak met u te maken, dit gebeurt doorgaans op de volgende werkdag tussen 17.30 uur - 18.30 uur. 

Rembours

Het is mogelijk om klein huishoudelijk apparatuur onder rembours te verzenden tegen meerprijs van €12,50, tevens zal dit de levertijd met 2 a 3 werkdagen verlengen. Wilt u onder rembours verzenden neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice of mail naar verkooplec@hlbgroep.nl. Dit is helaas niet mogelijk voor niet klein huishoudelijk apparatuur. 

Afhalen

U kunt uw bestelde artikelen altijd gratis komen afhalen bij onze winkel in Hengelo. Wij nemen contact met u op wanneer u het product kunt afhalen.

Retourneren

LET OP: Retourneren komt voor de kosten van de koper en retourzendingen zijn voor risico van de koper.

L.E.C. b.v. neemt geen producten retour die sporen van gebruik vertonen of onherstelbare schade hebben. Ons retourbeleid geldt voor alle artikelen, inclusief afgeprijsde artikelen.

U heeft 14 dagen bedenktijd om uw bestelling zonder opgave van reden retour te zenden naar: 
L.E.C. b.v.
T.a.v. retourafdeling webshop
Deldenerstraat 195 
7555 AC Hengelo. 

LET OP: voeg bij uw pakket een kopie van uw factuur toe voor een snelle afhandeling van uw retour.

Nadat wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen, gaan wij over tot het terug storten van het bedrag. Wij hebben wettelijk gezien 14 dagen de tijd om uw geld retour te storten, doorgaans neemt het retourproces 1 tot 2 weken in beslag.

Als u hiervan gebruik wilt maken dient u vooraf contact op te nemen met onze klantenservice via ons emailadres, verkooplec@hlbgroep.nl. U dient daarin te vermelden welke producten u retour wilt sturen en dat het om een retour gaat. 

Vergeet niet in de mail uw adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en factuurnummer te vermelden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat L.E.C. b.v. niet aansprakelijk voor is als retour gestuurde artikelen beschadigen of zoekraken. Daarom is het ook zeer belangrijk dat bij inlevering van uw pakket u een afleverbewijs meekrijgt. Let hier dan ook goed op! LET OP: voeg bij uw retour de factuur of een kopie van de factuur. 

Retourneren buiten de 14 dagen bedenktijd gaat in overleg met L.E.C. b.v. Hiervoor neemt u eerst contact op met onze klantenservice middels ons emailadres verkooplec@hlbgroep.nl. U kunt voor meer informatie over ons ruil en retourbeleid contact opnemen met de klantenservice:

Mail: verkooplec@hlbgroep.nl

Ruilen

U kunt uw product ruilen voor een ander product. Hierbij moet u wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

- het moet binnen een acceptabele periode gebeuren.
- het gewenste product moet nog op voorraad zijn of te bestellen zijn, als het gewenste product niet meer leverbaar is, dan gelden de voorwaarden van ons retourbeleid.
- het product dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn.
- u dient contact op te nemen met onze klantenservice via ons emailadres, verkooplec@hlbgroep.nl.
- in deze mail geeft u aan om welk product het gaat, daarnaast geeft u aan dat het om een ruiling van een product gaat.
- vermeld in de mail ook uw adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en factuurnummer. Zodra wij uw zending hebben ontvangen, sturen of bezorgen wij u kosteloos het nieuwe product toe. 
 

Onze betaalmogelijkheden zijn:

U betaalt altijd in een beveiligde omgeving, de volgende betalmethode bieden wij u aan.

Ideal: Internetbankieren, hier moet u zich kunnen identificeren in uw bankomgeving.

Credit Card: Visa en Mastercard, veilig en snel betalen! 

Overboeking via bank: betalen wanneer het u uitkomt, mits binnen 5 werkdagen. mocht u onverhoopt niet binnen 5 werkdagen hebben betaald dan ontvangt u per email een herinnering. Deze herinnering geeft u extra 48 uur om te betalen is de betaling hierna nog niet binnen dan annuleren wij uw bestelling en worden de producten weer geplaatst op lec.nl. Ons Iban/rekeningnummer is NL33RABO0309408121 t.n.v Leuveld Electro Centrum "L.E.C. B.V." 

Onder rembours: Onder rembours is alleen mogelijk in overleg en alleen mogelijk voor nederland, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Extra kosten voor rembours zijn € 12,50. Tevens wordt de levertijd met 2 å 3 dagen verlengd.

Note: betalen met Ideal, credit card is het snelst. Hoe eerder de betaling bij ons binnen is, hoe eerder wij tot verzending of bezorging overgaan.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.